ZWROTY I REKLAMACJE
- Prawo odstąpienia od umowy
- Zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta, klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dania otrzymania towaru. Wymagane jest zwrócenie towaru zgodnie z opisem
- Warunkiem akceptacji zwrotu jest przesłanie nieotwartego i jednocześnie nieużywanego towaru wraz z dokumentem zakupu oraz oświadczeniem odstąpienia od umowy: Odpowiednio zapakowaną przesyłkę należy kierować do paczkomatu
SIP01G Somianka-parcele 25A, Somianka-Parcele 07-203
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje przedmiotom dostarczanym w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Zwrot powinien nastąpić na koszt kupującego. Paczki za pobraniem nie będą odbierane na koszt Sklepu.
- Wartość zwracanego towaru sprzedawca zwróci kupującemu w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki wraz z wymaganymi dokumentami.
- Konsument uprawniony jest do odstąpienia od umowy używając własnego druku lub korzystając z udostępnionego.
- Reklamacje
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w tym art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).
- Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w formie:
- pisemnie na adres: Jackowo Górne 37A; 07-203 Somianka
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@darksecret.pl.
- Warunkiem reklamacji jest przesłanie towaru wraz z dokumentem zakupu oraz formularzem reklamacji. Odpowiednio zapakowaną przesyłkę należy kierować do paczkomatu
SIP01G Somianka-parcele 25A, Somianka-Parcele 07-203
- Zwrot powinien nastąpić na koszt kupującego. Paczki za pobraniem nie będą odbierane na koszt Sklepu.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.